مصاحبه آرشیو خبر ها
هفت روز پیش یووه میزبان مهم ترین شماره هفت تاریخ فوتبال بود

هفت روز پیش یووه میزبان مهم ترین شماره هفت تاریخ فوتبال بود

هفت روز پیش شهر تورینو میزبان یکی از مهم ترین شماره هفت های تاریخ فوتبال بود، یک هفته است که شهر و هواداران یووه تماما از او حرف می زنند و آینده ای که برای شان دوست داشتنی ست را با حضور او در تیم محبوب شان توصیف می کنند.

 

اما تاریخ باشکوه یوونتوس در خود شماره هفت های ارزشمند دیگری نیز داشته، شماره هفت هایی که هر یک برای تیفوسی های بانوی پیر تعریف جداگانه ای دارند. با این وجود در فوتبال ایتالیا همچنان شماره ده شماره ای ویژه و مهم محسوب می شود و نگاه خاص علاقه مندان فوتبال این کشور همچنان به این شماره دوخته شده.

 

در این میان یووه با چند تن از بازیکنان قدیمی بانوی پیر در خصوص شماره «هفت» و حضور رونالدو صحبت کرده و نظر انان را در این باره جویا شده است.

 

دومینکو پنتزو 1983/84

 

من در کنار بازیکنانی بازی کردم که شماره هفت نداشتن ولی از بهترین های تاریخ بودند، بته گا و بونیک. فکر می کنم که کریس رونالدو از ان گروه بازیکنان اندکی باشد که به تنهایی می تواند یک تیم را برنده کند. من او در کنار بازیکنانی مانند مارادونا و پله می بینم.

 

جانفرانکو زیگونی

 

شماره هفت، این عدد تعداد اسکودتوهای متوالی ماست. مطمئنا حضور کریس بازیکنی که به تنهایی تاثیر زیادی در روند نتایج و عملکرد تیم می شود، من خوشحالم که بازیکنی مانند او را در یووه می بینم، از اینکه هواداران یووه اینطور خوشحالند، واقعا خوشحالم. این گروه بی صبرانه منتظرند تا شاهد حضور رونالدو با پیراهن یووه در میدان باشند.

 

روبرتو گالیا

 

شماره هفت، شماره من نبود من بیشتر شماره چهار و یا هشت را بر تن کردم، در زمان مربیگری زوف تنها شماره هفت را پوشیدم. در ایتالیا توجهات معطوف شماره ده است، این شماره ارزش خاصی دارد. این پرتغالی سال هاست که ارزش خود را نشان داده و مطمئنا همراه یووه شاهد عملکرد بهتر او خواهیم بود و هم تیمی هایش نیز از حضور او خرسند هستند.

 

اسکار دامیانی 1974/75

 

سرانجام یکی از بهترین های دنیا و یک قهرمان بزرگ شماره مرا بر تن خواهد کرد (لبخند می زند) ؛ می دانید در زمانی که بازی می کردم این طور نبود، شماره هفت تنها یک شماره بود، بازیکنانی که در خط حمله بازی می کرد شماره نه می پوشید و در خط میانه شماره هفت. هر هفته هم تغییر می کرد، بستگی به پستی بود که بازی می کردیم. برای من این شماره یاد اور گل زیبایی ست. درخصوص رونالدو حرف خاصی نیست، همه می دانیم او چطور بازیکنی ست.

 

انتونلو کوکوردو

 

برای من پوشیدن پیراهن یووه ارزشمند است، هر شماره ای که بر تن کنی. در ایتالیا همیشه شماره ده مهم است، این شماره ارزش و اهمیت ویژه خود را دارد. حالا کریس به یووه امده و مطمئنا اهمیت زیادی دارد ولی این برای یک شماره نیست.

 

ماسیمو بریاسکی

 

داستان من با یووه همراه با شماره یازده شروع شد، روسی شماره نه را داشت و بونیک شماره هفت ما بود، و پلاتینی نیز شماره ده یووه بود. در ان سال ها بیشتر شماره ده ارزش داشت و نگاه ویژه همیشه معطوف بازیکنی بود که این شماره را بر تن داشت. در حال حاضر کریس شماره هفت را می پوشید چندان مهم نیست که چه شماره ای داری.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: